لیست قیمت مایع لباسشویی لیتری

لیست قیمت مایع لباسشویی لیتری

ما برای اینکه شما خرید بهتری را از مایع لباسشویی لیتری در انواع مختلف و وزن های متنوع تجربه کرده باشید لیست قیمت این محصولات را در ادامه خواهیم آورد تا بتوانید راحت تر این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید.

لیست قیمت مایع لباسشویی لیتری

خواص استفاده از مایع لباسشویی

مایع لباسشویی برای شستشوی لباس‌های کثیف و پاک کردن آنها بسیار مفید است. برخی از خواص استفاده از مایع لباسشویی عبارتند از:

۱- پاک کردن لکه‌های مختلف و آلودگی‌ها: مایع لباسشویی حاوی مواد شوینده و روان‌کننده است که به کمک آب، لکه‌های مختلف و آلودگی‌ها در لباس را پاک می‌کنند.

۲- افزایش عمر لباس: استفاده از مایع لباسشویی که از ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده تشکیل شده است، سبب افزایش عمر لباس‌ها می‌شود.

۳- بوی خوش: مایع لباسشویی شامل انواع عطرها و اسانس‌های طبیعی است، که سبب بوی خوش و مطبوع در لباس‌ها می‌شود.

۴- رفع بوی بد: مایع لباسشویی قادر است بوی بد در لباس‌ها را حذف کند و بوی خوب و شاداب را بازگرداند.

۵- حفظ رنگ: برخی از مایعات لباسشویی حاوی مواد حفظ‌کننده رنگ هستند که سبب جلوگیری از خوردگی رنگ‌های لباس‌ها می‌شود.

لیست قیمت مایع لباسشویی

خریداران بسیاری در بازار وجود دارند که در کنار تجار و پخش های استانی تمایل دارند با مطالعه کلیه محصولات شوینده که به صورت مشخص شده در زیر با درج قیمت ارائه شود تا بتوانند تصمیم بهتر و عاقلانه ترین برای خرید های خود بگیرد و راحت تر تصمیم خود را عملی نمایند.
تیم فروش ما برای پاسخگویی به همین نیاز اقدام به تدوین و درج قیمت ها در لیست زیر نموده است تا با اطلاع از آنها در لیست زیر با دغدغه کمتری بتوانید خرید بهتری را انجام دهید.

و اما لیست قیمت مایعات لباسشویی:

۱-مایع لباسشویی یک لیتری : ده هزار تومان

۲-مایع لباسشویی چهار لیتری : چهل هزار تومان

۳-مایع لباسشویی ده لیتری : صد هزار تومان

۴-مایع لباسشویی بیست لیتری : دویست هزار تومان

لیست قیمت مایع لباسشویی لیتری

درباره خرید عمده مایعات لباسشویی

از موضوعات مهمی که در بازار خرید و فروش مایعات شوینده و خرید عمده مایع لباسشویی وجود دارد خرید مستقیم و بدون واسطه با قیمت ارزان از درب تولیدی می باشد که می توانید این انتظار را داشت که برای تولید کننده و همچنین خرید ها دارای مزیت ها و اولویت هایی باشد .
پیشنهاد ما به عنوان تیم فروش شرکت پاکال این است که بتوانید با اطلاع دقیق از جزئیات محصولات و لیست قیمت محصولات شوینده به صورت عمده و انبوه خرید خود را از این شرکت معتبر و بزرگ در ایران انجام دهید .

لیست قیمت مایع لباسشویی لیتری

توزیع مایعات لباسشویی

پس از اینکه خرید عمده محصول با شرایط تسهیل شده از طرف شرکت و قیمت ارزان که از این شرکت انجام می‌شود. می‌توان با برنامه‌ریزی منظم و مدونی. که توسط تیم بازار رسانی پخش انجام خواهد شد. از این بازار رسانی و حمل مستقیم و مویرگی اطمینان حاصل نمود. که اجناس و کالاهای شوینده به قیمت مناسب و با حداقل قیمت به دست مصرف کنندگان نهایی هم مانند مردم هستند خواهد رسید.

پیشنهاد ما در نهایت این است که هرچند لیست قیمت محصولات فوق در بالا درج شده است ولی برای اینکه از قیمت های به روز و آنلاین محصولات شوینده لباسشویی و همچنین سایر شوینده های ظرف و دست و دیگر شوینده ها بتوانید اطلاعات دقیقتری و به روزتری داشته باشید با کارشناسان فروش ما در ساعات اداری طول روز ارتباط برقرار نمایید و با پاسخگویی مناسب آنها بتوانید خرید موفق تر و بهتری را برای خود رقم بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *