کارخانه مایع جوهرنمک تندیس

کارخانه مایع جوهرنمک تندیس

کارخانه مایع جوهرنمک تندیس همواره با ارائه با کیفیت ترین وارزانترین موادشوینده درصدر موادشوینده پرطرفدارقرارگرفته است.مایع جوهرنمک تندیس با داشتن فرمولاسیون قوی وجرم زدایی بالا و قیمت مقرون به صرفه ازجمله محصولات شرکت تندیس می باشد.مایع جوهرنمک تندیس دراندازه های ۱لیتری و۳لیتری تولیدمیشوند.مایعات ۳لیتری به علت اینکه حجم بیشتر و درعین حال قیمت پایینترهستند بیشتر موردتوجه مصرف کننده قرارمیگیرند.

کارخانه مایع جوهرنمک تندیس

مایع جوهرنمک

مایع جوهرنمک با قدرت جرمگیری ورسوب زدایی قوی وقدرت خورندگی بالا برای رسوب زدایی سطوح مختلف مورداستفاده قرارمیگیرد.برای استفاده ازاین مایع.باید آن را با آب رقیق نموده وروی سطوح موردنظر اسپری کنیم وبعدازمدت کوتاهی با فرچه سطح را شستشو داده و کاملا آبکشی می کنیم.هنگام استفاده ازاین مایع باید احتیاط کنیم و بهتراست ازماسک ودستکش استفاده کنیم تا دچار حساسیت پوستی وتنفسی احتمالی نشویم.برای احتیاط بیشترباید دروپنجره محیط رابازکنیم.بعضی افراد به اشتباه برای کارآیی بیشترجوهرنمک آن راباسایرشوینده ها ازجمله وایتکس مخلوط میکنند واین کارکاملا اشتباه بوده و عواقب خطرناکی دارد این ترکیب باعث آزادشدن گازهایی ازجمله کلر میشود که به شدت تنفس رادچارمشکل میکنند و عواقب جبران ناپذیری دارد.

کارخانه مایع جوهرنمک تندیس

کاربرد جوهرنمک

ازجمله کاربردهای جوهرنمک می توان به این موارد اشاره کرد:_رسوب زدایی جرم های قدیمی ومقاوم ازسطوح مختلف(سرویس بهداشتی و…)
_پاک کردن زنگ زدگی ازسطوح فلزات
_رسوب زدایی از سطح سرامیک وآجرو…
_جرمگیری سطح حوض هاو استخرها(که مدام درتماس با آب هستند)
_بازکردن گرفتگی لوله های جرم گرفته و…
دراستفاده ازجوهرنمک بایددقت داشت که این مایع قدرت خورندگی بالایی دارند ونبایدبه تنهایی روی سطوح ریخته شوند.برای اینکارباید بامقداری اب مخلوط کرده وروی سطوح اسپری شده و بعداززمان کوتاهی شستشو وآبکشی شوند.این مایع اگر زمان بیشتری روی سطوح بمانندباعث خورندگی و سیاهی و ایجادظاهری ناخوشایند می شوند.

کارخانه مایع جوهرنمک تندیس

بازارفروش ارزانترین مایع جوهرنمک

مایع جوهرنمک تندیس با کارآیی فوق العاده وقیمت مقرون به صرفه یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت تندیس می باشد.این مایع همواره درقفسه فروشگاه ها وخرده فروشی های جای خوش کرده است و با جلب رضایت مشتری همیشه درصدرخریدموادشوینده قراردارد.شرکت تندیس محصولات خودرا هم به صورت اینترنتی وغیرحضوری وهم به صورت حضوری به فروش می رساند.برای خریداینترنتی خریداربایدبه سایت شرکت مراجع کرده و ضمن مشاوره با واحدفروش ،سفارش خودراثبت کند.

کارخانه مایع جوهرنمک تندیس

کیفیت مایع جوهرنمک تندیس

هر آنچه که در سطر های بالا اشاره شد همه از قدرت پاک کنندگس و رسوب زدایی و همچنین قیمت ارزان این مایع جوهر نمک تندیس بود و کیفیت بسیار بالای این محصول فروش آن را در بین محصولات دیگر به روشنی نمایانگر می کند مایع جوهرنمک تندیس ازقدرت رسوب زدایی بالا وجرمگیری فوق العاده برخوردار است و این مهم ترین شاخصه این مایع می باشد .

ترکیبات بکار رفته در جوهر نمک

جوهر نمک یکی از ترکیبات معمول در مواد شوینده است و برای شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شود. ترکیبات موجود در جوهر نمک ممکن است به برند و نوع محصول متفاوت باشد. اما در کل، ترکیبات معمول در جوهر نمک عبارتند از:

۱٫ سطح فعال (Surfactants): سطح فعال‌ها عمده ترکیباتی هستند که در شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شوند. این ترکیبات کمک می‌کنند کثافت سطحی آب را کاهش دهند و به آب کمک می‌کنند تا بهتر و عمق‌تر در بافت لباس نفوذ کند. این مواد با آلودگی‌ها و لکه‌ها برخورد کرده و آن‌ها را از لباس‌ها جدا می‌کنند.

۲٫ مواد نرم‌کننده (Softeners): مواد نرم‌کننده در جوهر نمک وجود دارد تا لباس‌ها را نرم و لطیف کند. این ترکیبات به الیاف پارچه نفوذ کرده و آن‌ها را لطیف و از بین ببرند.

۳٫ مواد جذب کننده بو (Odor Absorbers): این ترکیبات به عنوان جذب کننده بوهای نامطبوع عمل می‌کنند و باعث از بین رفتن بوی نامطبوع در لباس‌ها می‌شوند. این مواد معمولاً بوی مطبوعی به لباس‌ها می‌بخشند.

۴٫ آنزیم‌ها (Enzymes): آنزیم‌ها در جوهر نمک به عنوان ترکیباتی موجود هستند که به تخریب لکه‌ها و آلودگی‌های سخت در لباس‌ها کمک می‌کنند. آنزیم‌ها می‌توانند پروتئین‌ها، چربی‌ها و دیگر آلودگی‌ها را به طور موثری به تخته بکشند.

۵٫ آبیاری کننده‌ها (Bleaching Agents): آبیاری کننده‌ها مانند پراکسید هیدروژن (هیدروژن پراکسید) در جوهر نمک وجود دارند. این ترکیبات به عنوان اکسید کننده‌ها عمل می‌کنند و به تخریب لکه‌ها و رنگ‌های مقاوم در لباس‌ها کمک می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *