پودر رختشویی بهریز

نمایندگی فروش پودر رختشویی بهریز

نمایندگی فروش پودر رختشویی بهریز با فروش انواع پودرهای بهریز و تندیس تولید شده ازکارخانه ی بهریز مجموعه ی محصولات شوینده این برند را کامل کرده است. کارخانه بهریز با تولید انواع پودرهای دستی و ماشینی به صورت بسته بندی پاکتی و یا کیلوئی و با عرضه ی آن ها توسط نمایندگی خود عرصه ی رقابت رابا دیگربرندها تنگ تر کرده است . خریداران عمده و تاجران خارجی با خرید عمده از نمایندگی پودر رختشویی بهریز به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می توانند به این محصولات با ارزش پودری دست پیدا کنند.

پودر رختشویی بهریز

فواید پودرهای ماشینی بهریز برای ماشینهای لباسشویی

همانگونه که می دانید پودرهای رختشویی ماشینی بهریز با ترکیبات ویژه برای استفاده در انواع ماشین های لباسشویی تولید شده اند که این پودرها نه تنها برای الیاف البسه بسیار مفید و پاک کننده هستند بلکه برای دستگاه ماشین لباسشویی نیز دارای مزایایی می باشند. آب های مصرفی و لوله کشی اگر چه تصفیه شده هستند ولی باز دارای املاح معدنی بسیار زیادی می باشند. پس از شستشوی مکرر البسه با ماشین لباسشویی این املاح در گوشه و کنار لاستیک و درب مخزن ماشین لباسشویی تولید رسوب و سختی می کند. استفاده از پودرهای ماشینی بهریز درون این دستگاه جهت شستشوی البسه از تشکیل این رسوب ها جلوگیری کرده و یا به صورت به وجود آمدن رسوب آن ها را از بین می برند. مصرف این پودرها درون ماشین های لباسشویی هرگز کف نامتعارف تولید نکرده و از درب ماشین بیرون نمی ریزد.

آنزیم های موجود در این پودرها به هیچ وجه آسیب زننده به دستگاه ماشین لباسشویی نمی باشند بلکه در رسوب زدایی دستگاه موثر نیز هستند.

پودر رختشویی بهریز

راه یابی پودر رختشویی بهریز از کارخانه تا خانه

در توضیح کلی تولید پودرهای رختشویی می توان این چنین گفت که تولید کنندگان محصولات بهریز و تندیس پس از خرید مواد شیمیایی از پتروشیمی ها و یا واردات آن ها و ذخیره کردن در انبارهای خود شروع به تولید می کنند. آن ها مواد اولیه پودرهای رختشویی را که شامل :

  • سدیم تری فسفات
  • سلیکات ها
  • کربنات معدنی
  • فسفو ناتها و…..

را بوسیله دستگاه های مکانیزه و میکسرها با هم آمیخته و طی مراحل بسیار فنی و اختصاصی تولید و با دستگاه های پیشرفته دیگر شروع به بسته بندی پاکتی و کیسه ای می کنند که تمام مشخصات پودرهای دستی و ماشینی به صورت راهنما بر روی لیبل محصول درج شده است.

نیروی انسانی نقش بسیار زیادی را در راه اندازی این خط تولید عظیم دارد به نحوی که در کنار تمام دستگاه های پیشرفته فعالیت نیروهای مجرب بسیار چشم گیر می باشد. جمع آوری و بسته بندی تمام پودرها به صورت کارتنی توسط همین افراد مجرب انجام می شود و سپس حمل و بارگیری به منظور فروش در بازار توسط خودکارخانه و یا نمایندگی محصولات پودری بهریز و تندیس انجام می شود سپس این محصولات پودری به منازل راه پیدا کرده و مورد مصرف قرار می گیرند.

پودر رختشویی بهریز

خرید و فروش پودرهای رختشویی بهریز و تندیس

مطمئناً همه ی خریداران عمده و تاجران محصولات شوینده به دنبال محصول پر سود و با کیفیت و بدون عوامل واسطه هستند. پس شما خریدار محترم می توانید از مزایای خرید آنلاین و اینترنتی پودرهای رختشویی بهریز و تندیس بهره بگیرید با سایت محصولات شوینده بهریزو تندیس مراجعه کنید. انواع کیفیت پودرها را مشاهده کنید و با کارشناسان و مشاورین ما درارتباط باشید و محصولی ارزان – با کیفیت –مطمئن و تضمینی خریداری کنید.

کاربرد پودر رختشویی

۱٫ شستشوی لباس‌ها:
کاربرد اصلی و مهم پودر لباسشویی در تمیز کردن و شستشوی لباس‌ها است. پودر لباسشویی قادر است لکه‌ها و کثیفی‌ها را از لباس‌ها پاک کند و آن‌ها را لطیف و تمیز کند.

۲٫ شستشوی روبشی‌ها و حوله‌ها:
پودر لباسشویی می‌تواند برای شستشوی روبشی‌ها و حوله‌ها نیز استفاده شود. این پودر قادر است روبشی‌ها را نرم و لطیف کند و آن‌ها را از کثیفی و باکتری‌ها پاک کند.

۳٫ شستشوی پتو و پلاید:
پودر لباسشویی مناسب برای شستشوی پتو و پلاید نیز است. این پودر می‌تواند ناخن ساییدگی پتو و پلاید را تمیز کند و آن‌ها را از گرد و غبار و آلودگی‌ها پاک کند.

۴٫ شستشوی لوازم خودرو:
برخی از افراد پودر لباسشویی را برای شستشوی لوازم خودرو مانند نازل‌های هواکش، راهنماها و پنجره‌ها استفاده می‌کنند. این پودر می‌تواند کثیفی و آلودگی را از این لوازم پاک کند و آن‌ها را درخشان و تمیز کند.

۵٫ شستشوی کفپوش‌ها:
پودر لباسشویی می‌تواند به عنوان یک شوینده مؤثر برای شستشوی کفپوش‌ها استفاده شود. این پودر قادر است لکه‌ها و کثیفی‌ها را از روی کفپوش‌ها پاک کند و آن‌ها را درخشان و تمیز کند.

مهم است که در هر مورد از پودر لباسشویی دستورالعمل تولیدکننده را رعایت کنید و در صورت نیاز از مواد اضافی مراقبت کنید. همچنین، قبل از استفاده از پودر لباسشویی در هر کاربرد غیرمعمولی، تاکید می‌شود که روی سطح کوچکی تست شود تا از هر گونه اثر جانبی جلوگیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *