مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

باکیفیت ترین مایع لباسشویی رنگین شوی تولید شده درشرکت تندیس ازجمله موادشوینده ای است که دراین شرکت طراحی و به دست تولید سپرده می شود.ازآنجایی که لباسهای رنگ سفید وملحفه های رنگ روشن از حساسیت بالایی برخوردارند و ممکن است حین شستشو رنگ آنها دستخوش تغییر شده و یا با رنگ سایرلباسها مخلوط شده و ترکیب رنگی نامناسبی ایجاد کنند،از این رو مایع شوینده ای برای شوینده این لباسها طراحی شده است.این مایعات تولید شده مخصوص لباسهای رنگی بوده و علاوه برحفظ بافت پارچه ،باعث ثبات رنگ لباس و نرمی و لطافت آن میشود.مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس از لحاظ کیفیت و کارآیی بسیار فوق العاده وعالی می باشد.

مایع لباسشویی

تولید مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

شرکت تندیس با بهره گیری از روشهای مناسب و فرمولاسیون قوی درمحصولات شوینده،انواع مایعات لباسشویی را بسته به جنس و رنگ پارچه تولیدمی کند.مایعات لباسشویی تندیس شامل مایع لباسشویی سفید شوی(مخصوص لباس وملحفه سفید)، مشکین شوی(مخصوص لباسهای تیره و مشکی) و مایع لباسشویی رنگین شوی(مخصوص لباسهای رنگی)می باشد.این مایعات هم برای شستشوی دستی وهم ماشینی طراحی شده اند. مایع مشکین شوی تندیس برای شستشوی لباسهای مشکی و رنگ تیره مورداستفاده قرارمی گیرد وباعث حفظ رنگ و شفافیت ونرمی لباس می شود.مایع رنگین شوی تندیس برای شستشوی لباسهای رنگی ،لباسهای زبرو ملحفه هاو.. مورداستفاده قرارمی گیرد.این مایع باعث می شود رنگ لباسها باهم ترکیب نشوند و هرکدام جداگانه رنگ خود را حفظ کنند.مایع سفیدشوی تندیس هم برای شستشوی لباسهای سفید و حفظ رنگ آنها و نرمی و لطافت لباس می شود.

مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

ارزانترین مایع لباسشویی رنگین شوی

این محصول ازجمله ارزانترین مایع رنگین شوی درایران می باشد.تولیدات شرکت تندیس باقیمتی ارزان و مقرون به صرفه به دست مصرف کننده نهایی می رسد.این شرکت سعی کرده است ضمن جلب رضایت مشتری ، خودرادرعرصه رقابت باسایرمحصولات مشابه تولیدی درکشور باقی بگذارد.

مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

انواع مایع لباسشویی

این محصول دراندازه ی ۱لیتری تولید وروانه بازار می شوند.مایع لباسشویی رنگین شوی علاوه برتنوع دراندازه از لحاظ رنگ و رایحه های دل انگیز نیز متنوع می باشد.لباسها بعدازاینکه با این محصول شستشو می شوند بوی خوش به خودگرفته و نرم ولطیف می شوند.همچنین رنگ آنها محفوظ مانده وهیچگونه اختلاط رنگ بین لباسها ایجادنمی شود.

مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

شستشوی لباس

همواره درشستشوی لباس باید جنس و رنگ پارچه را مدنظرقراردهیم.واز شستشوی تمام لباسها باهم خودداری کنیم.قبل ازشستن لباس ،لباسهای رنگ روشن.سفید و تیره را ازهم جدا و بامایع مخصوص به هود شستشو دهیم.استفاده از انواع مایعات لباسشویی باکیفیت تندیس برای حفظ رنگ و بافت پارچه و نرمی و لطافت لباس هموارا توصیه می شود.

مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

توزیع مایع رنگین شوی تندیس

شرکت تندیس انواع محصولات شوینده خود را هم حضوری وهم ازطریق اینترنتی و غیرحضوری به فروش می رساند.فروشگاههای عمده و پخش کننده شوینده بعداز ثبت سفارش وخرید کالا،این مواد را دراختیار خرده فروشی ها قرارداده و به دست مصرف کننده نهایی می رسانند.

ویژگی های مایع لباسشویی رنگین شوی تندیس

۱٫ حفظ رنگ:
طراحی شده است تا رنگ‌های لباس‌ها را حفظ کند. و از برداشتن رنگ به دلیل شستشو جلوگیری کند.

۲٫ شستشوی موثر:
قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و به خوبی لکه‌ها و کثیفی‌های مختلف را از روی لباس‌ها برداشت می‌کند. فرمولاسیون منحصر به فرد این مایع لباسشویی باعث می‌شود تا لباس‌ها پس از شستشو تمیز، تازه و بدون لکه باقی بمانند.

۳٫ محافظت از بافت لباس:
با استفاده از این مایع لباسشویی، لباس‌ها به طور موثری نرم و لطیف می‌شوند و راحتی در استفاده از آنها افزایش می‌یابد.

۴٫ عطر دلپذیر:
دارای عطری دلپذیر است که پس از شستشو، لباس‌ها را با بوی تازگی و عطر خوشبو فرا می‌گیرد. این عطر ملايم و طبيعی بوده و به لباس‌ها حس تميزي و عطر دلپذيري مي‌بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *