مایع سفید کننده ارزان

مایع سفید کننده ارزان بهریز

مایع سفید کننده ارزان قیمت بهریز و با کیفیت بهریز یکی از محصولات شرکت سمبل شیمی است مایع سفید کننده یا همان وایتکس یک شوینده بسیار قوی و پر کاربرد است .مایع سفید کننده برای شستشوی البسه مخصوصا لباسهای سفید و شستشوی ظروف بلوری و شیشه ای بیشتر استفاده می شود .

مایع سفید کننده ارزان

تولید مایع سفید کننده ارزان

شرکت سمبل شیمی از تولید کننده های موفق و فعال در عرصه تولید مواد شوینده است .این شرکت تولید مایع سفید کننده یا وایتکس را در دستور کار تولید خود دارد و سفید کننده های با کیفیت و با قدرت اثر بخشی بالا طراحی و تولید می کند.سفید کننده بهریز بسیار پرقدرت بوده و توان پاک کنندگی و سفیدی بالایی دارد.

مایع سفید کننده ارزان

مایع سفیدکننده بهریز ضد عفونی کننده قوی

در طی یک سال گذشته در پی شیوع بیماری ویروسی جدید به نام کووید ۱۹، ضدعفونی دستها و سطوح بیشتر از پیش مورد توجه قرار گرفته است .عامل این بیماری ناشناخته ویروسی به نام کرونا می باشد .این ویروس قدرت انتشار و ماندگاری بالایی دارد بنابراین باید به طور مرتب عمل ضد عفونی صورت بگیرد تا از انتقال این ویروس خطرناک جلوگیری به عمل آید.مایع سفید کننده بهریز با قدرت ضدعفونی کنندگی بالا ، مایعی بسیار مناسب در جهت مبارزه با این ویروس می باشد.برای ضد عفونی کردن دستها بایدآنها رو شستشو داد وبرای ضد عفونی کردن سطوح باید مایع سفید کننده را به نسبت ۱به ۹ با آب مخلوط کرده تا محلول ضدعفونی مناسبی به دست آوریم.این محلول به راحتی می تواند عمل ضدعفونی را انجام دهد.

مایع سفید کننده ارزان

کجاها را با مایع سفید کننده ضدعفونی کنیم ؟

ویروس کرونا ، ماندگاری بالایی دارد مخصوصا در سطوح فلزی و آهنی بیشتر زنده می ماند بنابراین این سطوح باید به طور مرتب ضدعفونی شوند.از جمله این سطوح ، دستگیره درها، محیط و دستگیره و دکمه آسانسورها، میزهای استیل ، نرده ها ، دستگیره و محیط خودرو، دسته کلید ، گوشی همراه و هر سطحی که احتمال دارد آلوده به ویروس کرونا باشند.برای ضدعفونی این سطوح کافی است مقداری از محلول ضدعفونی که با مایع سفید کننده درست کرده ایم را روی سطح مورد نظر اسپری کرده و بعد ازچند دقیقه با دستمال تمیز آن را خشک کنیم بدین ترتیب سطوح کاملا ضدعفونی می شوند.

مایع سفید کننده ارزان

کاربرهای متفاوت مایع سفیدکننده ارزان

از جمله کاربردهای مایع سفید کننده می توان به این موارد اشاره کرد: شستشو و لکه بری لباس های سفید ، شستشوی ظروف شیشه ای و بلوری ، جرم گیری سطوح سرامیکی ، ضدعفونی و نظافت سرویسهای بهداشتی ، جرم‌گیری و برق انداختن شیر آلات ، لکه بری فرش و مبل و …

مایع سفید کننده ارزان

انواع مایع سفید کننده

همانطور که میدانید مایعات شوینده و سفید کننده در انواع سفید کننده های معطر و ساده در داخل ایران تولید و بفروش می رسند. مشتریان هر کدام از این محصولات با توجه موارد مصرفشان نوع مورد نظر خودشان را خریداری می نمایند.

۱٫ مایع سفید کننده اکسیژنی:
این نوع مایع سفید کننده بر پایه اکسیژن عمل می کند و قدرت بالایی در برطرف کردن لکه های سفید روی لباس ها دارد. آن را می توان برای لباس های رنگی و سفید استفاده کرد و عموماً به عنوان یک افزودنی در هنگام شست و شو استفاده می شود. این محصول معمولاً امن برای استفاده در ماشین لباسشویی است و به عنوان جایگزینی برای مواد شیمیایی سنتی می تواند مفید باشد.

۲٫ مایع سفید کننده کلریدی:
این نوع مایع سفید کننده اغلب قرار است در صورت وجود لکه های سفید روی لباس ها مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، باید احتیاط کرد تا از غلظت بالای کلر در این محصولات استفاده نکنید زیرا می‌تواند لباس ها را آسیب دهد و رنگ آنها را پریده کند

۳٫ مایع سفید کننده آنزیمی:
این نوع مایع سفید کننده شامل آنزیم‌های خاصی است که در برطرف کردن لکه‌های سفید و سایر آلودگی‌ها موثر هستند. آنزیم‌ها به طور طبیعی از نشاسته موجود در لکه‌های سفید استفاده می‌کنند و باعث تخلیص لباس‌ها می‌شوند. این مایعات برای لباس‌های حساس و رنگی بسیار مناسب هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *