مایع دستشویی 20 لیتری تندیس

مایع دستشویی ۲۰ لیتری تندیس

تولید مایع دستشویی ۲۰ لیتری تندیس بسیار غلیظ و با کیفیت می باشد کارخانه تندیس با تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از متخصصین امر تولید و استفاده از مرغوبترین مواد اولیه مایع هایی با حجم های مختلف با کیفیت عالی از مواد اولیه مرغوب ،با رایحه های دلپذیر و اسانس ها و رنگ های جذاب برای جذب مشتری و رضایت مصرف کنندگان تولیدو به بازار عرضه داشته و تا به امروز موفق عمل کرده است .

مایع دستشویی

قیمت مایع دستشویی ۲۰ لیتری تندیس

تندیس برای رفاه حال مصرف کنندگان مایع ها رو در حجم های متنوع ارائه داده است تا هزینه ایی که خریدار پرداخت میکند به صرفه باشدو با توجه به قدرت خرید و اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه تندیس محصول خود را با قیمت ارزان با کیفیت بی نظیر عرضه می کند تا در اختیار مشتریان قرار بگیرد محصول با حجم ۴ لیتری برای خریدار که اغلب برای مصارف خانگی ،ادارت ،مدارس و…هست مقرون به صرفه می باشد .

مایع دستشویی

فروش مایع دستشویی ۲۰ لیتری تندیس

این مایع ها با حجم مناسبی که دارند عمدتا مورد استقبال زیادی هستند هم برای مصارف خانگی وهم اماکن عمومی ، برای خرید این محصول میتوان به مراکز فروش عمده یا فروشگاه ها ی معتبر مراجعه کرده و یا خرید به صورت عمده و مستقیم و به صورت تلفنی به مشاورین فروش سفارش داد ویا آنلاین از طریق سایت های فروش ثبت سفارش کرد.

 

مایع دستشویی

انواع مایع دستشویی ۲۰لیتری تندیس

این مایع ها به صورت کرمی یا فومی عرضه می شوند که علاوه بر پاک کنندگی دست ها به خاطر نرم کنندگی که دارند باعث لطافت پوست دست می شود و طراوت و شادابی را به پوست می بخشد و همینطور با استفاده از انواع رایحه های خوشبو بر آن شده تا باعث رضایتمندی خریدار با هرنوع سلیقه ایی باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]مایعات دستشویی ۲۰ لیتری در انواع رایحه های توت فرنگی، گلهای بهاری، پرتقال و سیب تولید می شود[/hwgold-dash]

مایع دستشویی

ترکیبات مایع دستشویی ۲۰لیتری تندیس

سلامتی افراد همیشه مورد توجه تولید کنندگان مواد شوینده تندیس بوده و همواره سعی بر این شده تا این مایع با بهترین و مرغوبترین مواد و تا حد ممکن از کمترین مواد شیمیایی که کمترین ضرر را داشته تولید کند وبه عنوان محصول بهداشتی با کیفیت عرضه شود ،محصولات بهداشتی با سلامت مستقیم مصرف کننده مرتبط هست وخریداران همواره به دنبال محصول با کیفیت هستند.

مایع دستشویی

شرکت مایع دستشویی ۲۰لیتری تندیس

این کارخانه در شهر قزوین و شهرک صنعتی واقع شده و فعالیت دارد وبا سابقه ایی درخشانی که دارد سالها است که به تولید محصولاتی با کیفیت بالا پرداخته و می پردازد و همیشه رضایت مشتری ومشتری مدار بودن در اولویت کار قرار داده است .

فواید استفاده از مایع دستشویی تندیس

۱٫ تمیزکنندگی و ضد باکتری:
مایع دستشویی تندیس شامل مواد ضد باکتری است که به شما کمک می‌کند دست‌هایتان را به خوبی تمیز و ضد عفونی کنید. این عامل به شما کمک می‌کند در مقابل بیماری‌ها و عفونت‌های مختلف محافظت کنید.

۲٫ نرمی و نرم‌کنندگی:
مایع دستشویی تندیس دارای موادی است که باعث نرمی و لطافت دست‌ها می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند از خشکی و ترک خارش‌آور دست‌ها جلوگیری کنید.

۳٫ عطر و رایحه مطبوع:
مایع دستشویی تندیس علاوه بر تمیزی دست‌ها، رایحه آرامش بخش و مطبوعی را به دست‌هایتان می‌بخشد. این رایحه می‌تواند حالت ذهنی شما را بهتر کند و خواب آرامی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۴٫ مؤثر در ضدعفونی:
مایع دستشویی تندیس دارای ترکیبات ضدعفونی است که به شما کمک می‌کند دست‌ها را به طور کامل دی‌عفون کنید و پیشگیری کنید.

توجه داشته باشید که همیشه برخی عوامل را از جمله بیماری‌های مشترک می‌تواند موجب نشتی از دست‌های شما به مایع دستشویی شود. بنابراین، مراقبتی ویژه در عین حالی که از مایع دستشویی تندیس استفاده می‌کنید، نشت نکنید تا از هدر رفت مواد از دست شما جلوگیری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *