قیمت مایع دستشویی آتنا

قیمت مایع دستشویی آتنا

قیمت مایع دستشویی آتنا بستگی به وزن تولید شده و اسانس استفاده شده دارد و بسیاری از محصولات خاص و ویژه تولید می‌شود و بهای تمام شده ی آن نشان دهنده ی قیمت آن است.

قیمت مایع دستشویی آتنا

مایع دستشویی آتنا

مایع دستشویی آتنا یک محصول شستشوی گرانولی و غیرقابل حل است. که از ترکیب انواع شیمیایی تشکیل شده است .و به منظور تمیز کردن سطوح سرامیکی ویتریفای شده، شیشه، فولاد ضد زنگ و سطوح آهنی استفاده می شود. این محصول به طور اساسی مخلوطی از آلیکل بنزن سولفونات، سیترات نمک، دی آلکیل سودیوم سولفوسوکسی بنزن سولفونات، بوتیل کربامیک، مونو اتانول آمین و آب است. مایع دستشویی آتنا قابل استفاده در محیط های خانگی و صنعتی است. و به دلیل داشتن خاصیت شستشوی سریع و رفع لکه های مختلف، محصول پرفروشی در بازار شستشوی خانگی و حرفه ای است.

عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری

۱- تولید کننده:
شرکت های تولید کننده مایع دستشویی با توجه به هزینه های تولید، تامین مواد اولیه، هزینه های تبلیغات و بازاریابی، سود و سایر عوامل، قیمت مایع دستشویی را تعیین می کنند.

۲- رقبا:
وجود رقبا در بازار مایع دستشویی می تواند تاثیر بسیاری در قیمت گذاری داشته باشد. اگر رقبا قیمت پایین تری را برای محصول خود تعیین کنند، شرکت های دیگر نیز مجبور به کاهش قیمت خود می شوند تا با رقبا رقابت کنند.

۳- بازار:
بازار و تقاضای مشتریان نیز تاثیر بسیاری در قیمت گذاری دارد. اگر تقاضا برای مایع دستشویی بالا باشد، شرکت ها می توانند قیمت بالاتری را برای محصول خود تعیین کنند.

۴- کیفیت:
کیفیت مایع دستشویی نیز می تواند تاثیر بسیاری در قیمت گذاری داشته باشد. محصولات با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

۵- محل تولید:
محل تولید مایع دستشویی نیز می تواند تاثیر بسیاری در قیمت گذاری داشته باشد. در صورتی که محصول از کشورهایی با هزینه تولید پایین تر وارد شود، قیمت آن نیز پایین تر خواهد بود.

۶- فصل:
فصل نیز می تواند تاثیر بسیاری در قیمت گذاری داشته باشد. در فصل هایی که تقاضا برای مایع دستشویی بیشتر است، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال، در فصل تابستان که استفاده از مایع دستشویی بیشتر است، قیمت آن نیز بالاتر است.

 

قیمت ارزان مایع دستشویی

قیمت مایع دستشویی نسبت به صابون ارزان است واز نظر بهداشتی هم مصرف آن توصیه می شود و استفاده از آن ساده‌تر است.
مایع دستشویی یا صابون یک مایع پاک کننده تست که تمامی میکروب ها و باکتری ها را از روی پوست پاک کرده و هیچ گونه کثیفی باقی نمی ماند و با اکثر پوست ها سازگار است ولی صابون به مرور پوست را خشک می‌کند و حساسیت پوستی ایجاد می‌کند.

قیمت مایع دستشویی آتنا

قطب فروش مایع دستشویی

معمولا مواد شوینده در بازارهای بزرگ فروش و میادین فروش زیر نظر شهر داری ها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک به فروش می رسد و همه نوع مواد شوینده با قیمت های مختلف و بسته بندی های متنوع در شلف های فروشگاه خودنمایی می کنند. اما در این میان مایع دست شویی آتنا یکی از بهترین هاست که مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.
قیمت مایع دستشویی آتنا

نحوه استفاده مایع دستشویی آتنا

با توجه به اینکه بسیاری از بیماری ها از ورود میکروب و باکتری و ویروس به معده به وجود می آید و باید دست ها را قبل مصرف مواد غذایی به طور کامل و صحیح با مایع دستشویی شست برای این منظور شرکت پاکال با افتخار مایع دستشویی آنتی باکتریال آتنا را به خریداران معرفی می‌کند تا با مصرف آن این گونه مشکلات بوجود نیاید.

قیمت مایع دستشویی آتنا

تولید مایع دست شویی آتنا

یکی از بهترین تولیدات شرکت پاکال تولید مایع دستشویی آتنا می باشد که در نوع خود از نظر کیفیت و بسته بندی جزء پر فروش ترین و زیباترین هاست و تمامی استاندارد های روز دنیا را داراست زیرا این مایعدژیر نطر متخصصان پوست و مهندسین تولید مایع تولید می شود و به بازارهای فروش ارائه می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *