قیمت صابون

قیمت صابون در کارخانه بایستی کمتر از قیمت های موجود در بازار باشد. در همین راستا شرکت شوینده پاکال با تولیدات صابون های حمام و دستشویی خود را مطرح نموده است. این شرکت محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می نماید.

صابون و ترکیباتش

بهتر است اشاره به این موضوع داشته باشیم که ماده اصلی برای ساخت صابون همان چربی و روغن های حیوانی و گیاهی هست. البته که این ماده ها برای اینکه تبدیل به ماده اولیه برای ساخت صابون شود باید پروسه های پخت و گرم نمودن در خلا برایش ایجاد شود. بعد از پروسه پخت مواد مایع روغن ها و چربی ها با افزودن سود کاستیک به مجموعه ترکیبات ما چیپس صابون که ماده اصلی برای ادامه فرایند حواهد بود تشکیل خواهد شد.

بهتر صابون حمام صابونی هست که علاوه بر استفاده از چربی های گاوی از روغن ها و عصاره های ناب گیاهانی مانند آلوئه ورا و نارگیل در داخل آن استفاده نمود. استفاده از روغن های گیاهی موجبات نرم تر شدن و خوشبو تر شدن صابونها خواهد شد.

قیمت صابون

قیمت صابون در کارخانه تولیدی

حتما می دانید که قیمت تمام شده کالا و خدمات من جمله صابون تحت تاثیر مواد استفاده شده در ساخت ان دارد. صابون نیز در همین راسته قرار دارد و مطمئنا قیمتی که برای صابون ها اعلام می شود ارتباط مستقیمی با مواد اولیه استفاده شده و کیفیت کار دارد. البته هر شرکت و کارخانه ای که دارای بهره وری بالاتری در تهیه محصولات اولیه اشته باشد می تواند قیمت تمام شده کمتری را انتظار داشت.

البته برای اطلاع از قیمتهای صابون ها و مواد بهداشتی با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت پاکال ارتباط گرفته و اخرین نزخ ها را استعلام بگیرید.

قیمت صابون

عرضه خرد و عمده صابون

شرکت شوینده پاکال برای پاسخگویی به اقشار مختلف خریداران و فروشندگان مواد شوینده و صابون در دو نوع خرده و عمده فروشی اقدام به عرضه محصولات خود نموده است. برای آگاهی از انواع و شرایط فروش در قسمت تماس ها با کارشناس فروش ما در تماس باشید. یا به دفتر مرکزی تهران مراجعه نمائید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *