مایع لباسشویی تندیس

فروش ویژه مایع لباسشویی تندیس

فروش ویژه مایع لباسشویی تندیس از طریق نمایندگی ها و نمایشگاه های ویژه ی محصولات شوینده میسر شده است . در این فروش ویژه مایع لباسشویی تندیس تولید کنندگان این شوینده محصولات خود را با بهترین کیفیت و با اعمال تخفیفات ویژه با نازلترین قیمت در دستری خریداران عمده و مصرف کنندگان واقعی قرار داده است. فروش ویژه ی مایع لباس شویی تندیس این امکان را به مشتریان داده است تا از خرید این مایع ارزشمند غافل نشود و آن را مورد مصرف مداوم قرار دهند. برای خرید مایع های لباس شویی ویژه به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید.

مایع لباسشویی تندیس

کیفیت مایع لباسشویی

مایع های لباس شویی تندیس که به ترتیب بعد از تولید صابون ها و پودرهای لباسشویی تولید شده اند تکمیل کننده ی مواد شوینده رختشویی هستند. این مایع لباس شویی در کنار نظافت و پاکیزه گی البسه و درخشان کردن آن ها باعث نرم کنندگی و از بین بردن چروک البسه نیز می شوند. بسیاری از پرده ها و لباس های حساس که با این مایع ها ی تندیس شسته می شوند پس از خشک شدن دیگر نیازی به اتوکردن ندارند. مایع های لباس شویی تندیس برای مصارف شست شوی ماشینی تعبیه و تهیه شده اند و به همین جهت مواد تشکیل دهنده ی این مایع ها متناسب با مکانیزم ماشین لباسشویی می باشد.

این مایع های با ارزشمند دارای شویندگی ملایمی هستند. خانم های خانه دار که مصرف کنندگان این محصول تندیس هستند از کیفیت این مایع ها و قیمت مناسب آن ها بسیار راضی می باشند.

مایع لباسشویی تندیس

انواع مایع های رختشویی تندیس

تولید کنندگان محصولات تندیس در زمان تولید مایع های لباسشویی اولین نکته ای را که در نظر داشتند این بود که مایع هایی را تولید کنند که انحلال پذیری خوبی در آب و درون ماشین لباسشویی داشته باشند از این رو مایع های لباسشویی تندیس در شرایط اولیه دارای تنوع خاص نبودند. ولی با گذشت زمان تولید کنندگان محصولات تندیس به این نتیجه واحد رسیدند که مایع های لباسشویی را به سه دسته ….

  1. مایع های سفید شوی
  2. مایع های رنگین شوی
  3. مایع های مشکین شوی

تقسیم بندی کردند تا این مایع های لباسشویی در کنار تنوعی که دارند شست شوی ویژه ای را برروی البسه انجام دهند و همچنین مصرف کنندگان نیز بر حسب رنگ لباس ها مایع مخصوص آن را انتخاب کرده و مصرف نمایند. شایان ذکر است که هر کدام از این مایع ها تاثیرات ویژه ای را بر روی البسه رنگی و مشکی یا سفید می گذارند.

مایع لباسشویی تندیس

مصرف درست و بهینه مایع لباس شویی تندیس

مایع های رخشویی تندیس که با زحمت فراوان نیروی انسانی در کارخانه تندیس. و همچنین صرف هزینه های بسیار زیاد و تحمل مشکلات فراوان. تولید و در بازار توزیع شده است. ولی با فروش ویژه و ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته اند. از این رو در جهت مصرف صحیح و بهینه این محصول باید کوشا بود. این مایع های لباس شویی که دارای کیفیت بالایی هستند. با مقدار کم نیز لطافت و پاکیزه گی لباس را به وجود آورده و تضمین می کنند.
معمولا مایع های لباسشویی درون بطری های پلاستیکی که دارای درهای پیمانه ای هستند. عرضه می شوند. در مخصوص این مایع ها به عنوان پیمانه برای این محصول در نظر گرفته شده است. تا از مصرف بی رویه و اسراف آن جلوگیری به عمل آید. مصرف کنندگان دائم این محصولات می توانند با سایت های ما مراجعه و با کارشناسان فروش. ارتباط برقرار کنند و محصولات تندیس را بصورت عمده دریافت نمایند.

فواید استفاده از مایع لباسشویی تندیس

۱٫ تمیز کردن عمقی:
مایع لباسشویی تندیس دارای اثر تمیز کنندگی عمقی است که به رفع لکه ها و کثیفی های مختلفی که روی لباس ها وجود دارند، کمک می کند. این مایع، لکه ها را از پوسته لباس جدا می کند و به آسانی حذف می کند.

۲٫ حفظ رنگ و بافت لباس:
مایع لباسشویی تندیس فرمولهای خاصی دارد که به حفظ رنگ و بافت صحیح لباس ها کمک می کند.

۳٫ عملکرد موثر در تمیز کردن:
مواد شوینده موجود در مایع لباسشویی تندیس، به طور موثر لکه های مختلف را حذف می کنند. این مایع دارای ترکیباتی است که عملکرد خوبی در حذف لکه های روغنی، خون، غذا و غیره دارد.

۴٫ رایحه مطبوع:
اغلب مایع لباسشویی تندیس دارای رایحه مطبوعی است که پس از شستشوی لباس، روی آنها باقی می ماند. این رایحه می تواند لباس ها را لطیف و تازه بو کند.

۵٫ عملکرد بالا در حذف نیشکر:
مایع لباسشویی تندیس دارای ترکیباتی است که به حذف نیشکر از لباس ها کمک می کند. این مایع می تواند لباس ها را نرم کند و از ظاهر نیشکری جلوگیری کند.

۶٫ استفاده آسان:
مایع لباسشویی تندیس به سادگی و راحتی قابل استفاده است. شما می توانید به راحتی مقدار مورد نیاز را به آب اضافه کنید و لباس ها را شستشو دهید.

بطور کلی، استفاده از مایع لباسشویی تندیس می تواند به لباس های شما کیفیت و زندگی بیشتری بدهد و به شما کمک می کند لباس هایتان را تمیز و تازه نگه دارید.

ترکیبات بکار رفته در مایع لباسشویی تندیس

۱٫ آب:
آب به عنوان حلال اصلی در مایع لباسشویی استفاده می‌شود و برای حل کردن لکه‌ها و آلودگی‌های موجود در لباس‌ها بسیار مهم است.

۲٫ سطوح فعال:
این ترکیبات شامل مواد شیمیایی هستند که به عنوان مواد شوینده عمل می‌کنند و به تمیز کردن لباس‌ها کمک می‌کنند. معمولاً دیترژانت‌ها، سورفکتانت‌ها و صابون‌ها از این دسته ترکیبات هستند.

۳٫ مواد نرم‌کننده:
این ترکیبات به لباس‌ها نرمی و لطافت می‌بخشند و از ایجاد خشکی و سفتی در بافت لباس جلوگیری می‌کنند. معمولاً از مواد نرم‌کننده‌های سیلیکونی، گلیسرین و اسید استئاریک استفاده می‌شود.

۴٫ مواد ضد لکه:
این ترکیبات برای حذف لکه‌های سخت و مقاوم در لباس‌ها استفاده می‌شوند. معمولاً از پراکسید هیدروژن، آمونیاک و انزیم‌ها برای این منظور استفاده می‌شود.

۵٫ مواد ضد باکتری:
برخی از مایعات لباسشویی شامل مواد ضد باکتری هستند که به تمیز کردن و ضد عفونی کردن لباس‌ها کمک می‌کنند. معمولاً از مواد ضد باکتری مانند کلر، تریکلوسان و اسید بنزوئیک استفاده می‌شود.

۶٫ مواد عطردهنده:
این ترکیبات برای افزودن عطر و بوی خوش به لباس‌ها استفاده می‌شوند. معمولاً از عطرهای مصنوعی و روغن‌های عطری برای این منظور استفاده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *