نمایندگی فروش پودر دستی فله ای

فروش عمده پودر دستی کارتونی

فروش عمده پودر دستی کارتونی با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه صورت می گیرد . پودر دستی از جمله محصولات شوینده ای هستند که مصرف بالایی دارند. این‌پودرهای با کیفیت در بسته بندی جعبه ای ۵۰۰ گرمی طراحی شده اند . پودر های دستی جعبه ای در بسته بندی ۲۴تایی در کارتون ارائه می شوند . این پودرهای با کیفیت و مرغوب با قیمت بسیار مناسب در کارتن های ۲۴ تایی به صورت عمده به فروش می روند .

پودر دستی کارتونی

پودر دستی کارتونی

پودر دستی لباسشویی از پرمصرف ترین پودر های لباسشویی به شمار می رود . این پودرها از کیفیت و کارآیی بسیار بالایی برخوردارند . پودر رختشویی دستی به صورت فله و با قیمت بسیار مناسب به فروش می روند. این پودرها دارای ترکیبات عالی و مناسب هستند. قدرت شویندگی این پودرها بالا بوده و پاکی را برای لباس ها به ارمغان می آورند. پودر دستی لباسشویی با کیفیت با قیمت مناسب بازار فروش خوبی دارند.

پودر دستی کارتونی ارزان

این پودرها در بسته بندی و اندازه های مناسب ارائه می شوند. پودرهای دستی که در کارتن به صورت عمده به فروش می روند همان کیفیت قبل را دارند. .قدرت لکه بری این‌ پودرها بسیار عالی می باشد.‌پودرهای دستی لباسشویی کارتنی با قیمت ارزان در سطح بازار مواد شوینده موجود می باشند. این پودرهای ارزان قیمت به راحتی در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند.

پودر دستی کارتونی با کیفیت

پودر دستی از کیفیت و اثر بخشی فوق العاده ای برخوردارند. این پودرها ی با کیفیت در ترکیبات خود آنزیم های فراوانی دارد. که انواع لکه ها را به راحتی حل کرده و از بین میبرد. پودر دستی لباسشویی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و هیچ روی از خود روی لباس باقی نمی گذارد. این پودرهای مرغوب بافت و رنگ پارچه را حفظ کرده و تمیزی هرچه بیشتر را به ارمغان می آورند.

بازار فروش پودر دستی

پودر دستی نسبت به پودر ماشینی کاربردهای متنوعی دارد از این رو این پودرها بازار فروش خوبی دارند. پودر دستی لباسشویی که کیفیت و مرغوبیت بالایی دارند توانسته اند با ارائه کیفیت مطلوب رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند. همچنین این پودرها نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار قیمت بسیار ارزانی هم دارند. پودر دستی لباسشویی برای شستشوی ظروف ، فرش و انواع زیر انداز، شستشوی سطوح چرب آشپزخانه ، ضدعفونی سرویس های بهداشتی و دیگر موارد کاربرد دارد.

صادرات پودر لباسشویی

پودر دستی لباسشویی علاوه بر تامین نیاز بازار داخل کشور، اکنون قابلیت صادرات را هم پیدا کرده اند. این پودرهای با کیفیت و مرغوب همواره جز پرفروش ترین پودرهای رختشویی موجود می باشد. پودر دستی لباسشویی با قیمت مناسب به کشورهای مجاور ایران صادر می شوند. این پودرها توانسته اند رضایت مصرف کنندگان خارجی را جلب کنند . پودرهای دستی لباسشویی در بسته بندی کیسه ای طراحی و تولید می شوند.

ویژگی‌های پودر لباسشویی خوب

۱٫ عملکرد خوب شستشو:
پودر لباسشویی باید بتواند لکه‌ها و کثیفی‌های مختلف را به خوبی از روی لباس‌ها پاک کند و لباس‌ها را به طور کامل تمیز و براق کند.

۲٫ حساسیت پایین:
پودر لباسشویی خوب باید حساسیت پایینی داشته باشد تا روی پوست قابل تحمل باشد و برای افراد با پوست حساس یا آلرژی ایمن باشد.

۳٫ حفظ رنگ:
برخی از پودرهای لباسشویی خوب، قابلیت حفظ و برقراری رنگ اصلی لباس را دارند و از ایجاد بی‌رنگی و رنگ‌افتادگی در طول زمان جلوگیری می‌کنند.

۴٫ بوی خوب:
پودر لباسشویی خوب باید علاوه بر پاک کردن لباس‌ها، بوی خوب و مطبوعی به آن‌ها ببخشد تا حس آرامش و تازگی به لباس‌ها منتقل شود.

۵٫ قابلیت حل شدن آسان:
پودر لباسشویی. باید به راحتی در آب حل شده و ترکیب خوبی از مواد شوینده داشته باشد. تا لباس‌ها را به درستی شستشو دهد.

۶٫ محیط زیست پسند:
پودر لباسشویی خوب باید دارای مواد حفظ کننده‌ای باشد که برای محیط زیست بی‌ضرر باشد و به سازگاری با طبیعت کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *