مواد شوینده

صادرات مواد شوینده تندیس به افغانستان

صادرات مواد شوینده تندیس به افغانستان از کارخانه های شوینده متعدد بزرگ شوینده می توان به کارخانه تندیس در قزوین _ کارخانه بیزیم در تبریز _ کارخانه قصر در  شهر یزد _ و بسیاری از کارخانه های تولید کننده دیگر اشاره کرد.

مواد شوینده

تاجران افغانستانی و خرید مواد شوینده

مردم افغانستانی که دارای تمدن یکسان زبانی واحد با ایران هستند یکی از بزرگ ترین خریداران و مصرف کنندگان محصولات شوینده ایرانی می باشند. تاجران این کشور با مراجعه به سایت مواد شوینده ایرانی با بزرگ ترین کارخانه های شوینده ایرانی آشنا شده و اقدام به خرید می کنند. شما نیز برای خرید مواد شوینده عمده از همین روش استفاده کنید.

مواد شوینده

صادرات انواع محصولات شوینده به افغانستان

 

محصولات شوینده با برند های مختلف دارای دامنه بسیار وسیعی هستند که تنوع بسیار زیاد این محصولات باعث رقابت شدید کارخانه ها و شرکت های تولید مواد شوینده شده است و انتخاب را برای مصرف کنندگان و خریداران عمده سخت کرده است.

از جمله این محصولات شوینده که دارای متقاضیان بسیار زیادی در داخل کشور و هم در خارج از کشور هستند عبارتنداز:

۱_ انواع ضد عفونی کننده های پوست و سطوح

۲_ انواع صابون های پودر های لباسشویی

۳_ شامپو های مخصوص سر و بدن

۴_ مایع های ظرفشویی _ صابون ها و مایع های دستشویی _ مایع های سفید کننده _  جرم گیر ها _  جوهر نمک ها _  پودر های قالیشویی و شامپو فرش ها _ شیشه شور ها و….. که هر کدام دارای زیر مجموعه هایی هستند. با وجود این تولیدات گسترده کشور های همسایه مانند افغانستان در خرید آن ها بسیار مشتاق عمل کرده اند.

مواد شوینده

صادرات پودر های شوینده به افغانستان

به این دلیل که پس از نظافت تن و بدن پاکیزگی البسه و منزل دراولویت قرار دارند تولید پودر های رختشویی نیز حائز اهمیت هستند. ایران که در تولید انواع پودر ماشین لباسشویی پرسیل ۵ کیلویی دستی و ماشینی _ فله ای و پاکتی در حجم های

۱_  ۵۰۰ گرمی

۲_  ۵ کیلویی

۳_ ۱۰ کیلویی

۴_ ۲۰کیلویی

بسیار موفق و فعال عمل کرده است.

آن ها  را در زمره ی مواد شوینده صادراتی خود قرار داده است و در تولیدات خود پس از کیفیت پودر درون محصول به مرغوبیت بسته بندی آن ها پرداخته است. که در زمان حمل و نقل طولانی مدت صادرات محصولات پودری مشکلی ایجاد نشود. افغانستان یکی از همسایگان غربی ایران و جز، کشور های متحد با ایران می باشد که از زمان گذشته تا به امروزه طالب و خریدار انواع محصولات شوینده ایرانی علی الخصوص پودر های لباسشویی ایرانی بوده است. به جهت اینکه ارزش پول کشور افغانستان و ارزش پول ایرانی دارای تفاوت اندکی هستند. صادرات محصولات شوینده و پودری به صورت همیشگی ادامه دار بوده است.

مواد شوینده

صادرات مواد ضد عفونی کننده به افغانستان

در زمان کنونی که کره زمین را ویروس کرونا در بر گرفته است. کشور های همسایه ایران مانند افغانستان نیز از شر این ویروس منحوس در امان نمانده است. امروزه ایران در امر تولید انواع ضد عفونی های الکلی و نانو پیش قدم بوده است و هر روز یک ضد عفونی جدید با یک متریال ویژه به لیست محصولات شوینده از جمله صابون گیاهی اسطوخودوس لدورا اضافه کرده است پس از بر طرف شدن نیاز کشور به انواع ضد عفونی ها محصولات ماضاد به کشور های دیگر مانند افغانستان صادر شدند مایع های ضد عفونی برای از بین بردن انواع ویروس و باکتری جهت مصرف برای پوست و یا سطوح بودند که در حجم های مختلف و ترکیبات متفاوت تولید شده اند.

مواد شوینده

نحوه صادرات مواد شوینده به کشور های خارجی

آیا می دانید کشور های همسایه چگونه محصولات ایرانی را خریداری و به کشور خود وارد می کنند. کشور های مجاور برای خرید هر نوع محصول شوینده ای به ایران سفر نمی کنند و هزینه زیادی را مطقبل نمی شوند آن ها راه های طولانی سفر را به کمک اینترنت کوتاه و کم هزینه کرده اند. تاجران خارجی با استفاده از وب سایت محصولات شوینده. کیفیت و کمیت آن ها را مورد استعلام قرار داده. مطمئن و تضمینی و خریدی آنلاین انجام می دهند. این روش برای خریداران عمده داخلی. نیز امکان پذیر و میسر شده است. با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

معایب استفاده بیش از حد از مواد شوینده

۱- آسیب به پوست:
استفاده بیش از حد از مواد شوینده می‌تواند باعث خشکی و التهاب پوست شود.

۲- آسیب به موها:
استفاده بیش از حد از مواد شوینده می‌تواند باعث آسیب به موها، کاهش جرم مویی و ناهمواری ترکیبات مویی شود.

۳- آسیب به محیط زیست:
مواد شوینده شامل شیمیایی هستند که با تولید سوخت و آلاینده‌های هوا، آلودگی خاک و آب، آسیب به حشرات مفید و موارد دیگر مرتبط هستند.

۴- خطر برای سلامتی:
برخی از مواد شوینده از جمله مواد حاوی فسفات و کلرید. باعث آسیب رساندن به سلامتی. بافت‌های بدنی می‌شوند.

۵- از بین رفتن باکتری‌های مفید:
استفاده بیش از حد از مواد شوینده می‌تواند باعث از بین رفتن باکتری‌های مفید در بدن شود که به هضم غذا و حفظ سلامتی دستگاه گوارش کمک می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *