شماره تلفن کارخانه پودر لباسشویی

شماره تلفن کارخانه پودر لباسشویی

برای اینکه بتوان شماره تلفن کارخانه پودر لباسشویی را پیدا کرد باید به اینترنت مراجعه کرد تا از طریق آن شرکت مورد نظر را جستجو کرد زیرا هر شرکتی که در ثبت می‌شود و اجازه فعالیت می‌گیرد باید یک سایت فروش رسمی داشته باشد و شماره تلفن و آدرس شرکت خود را هم در اینترنت ثبت کند تا زمانی که فردی جستجو کرد آن را به راحتی پیدا کند.

شماره تلفن کارخانه پودر لباسشویی

شماره تلفن های شرکت پاکال

شرکت پاکال با توجه به اینکه یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده پودر لباسشویی در ایران می باشد در نظر دارد که با تولید محصولاتی متنوع و به روز و کیفیت های به روز دنیا بتواند محصول خود را به معرض دید گذارد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته تمامی استانداردهای جهانی را کسب کند و جزء‌بهترین ها در ایران باشد. شما براي اينکه بتوانید با این شرکت در تماس باشید میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته و ثبت سفارش کنید.
شماره تلفن مدیر فروش :

آقای محمدرضا اعلمی ۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

شماره مدیر ارشد شرکت : خانم فخاری ۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

شماره تلفن کارخانه پودر لباسشویی

نحوه فروش پودر لباسشویی

هر کارخانه یا شرکتی برای اینکه بتواند فروش خود را به طور مستمر و منظم انجام دهد نیروهایی مجرب و کارآمد برای این منظور استخدام می کند شرکت پاکال هم با استخدام کادری خبره و قوی برای این منظور توانسته است در فروش بسیار موفق عمل کند به این ترتیب که سفارش را از مشتری دریافت می کند و برای آنها پیش فاکتور فروش صادر کرده و بعد از دریافت مبلغی بیعانه سفارش را ثبت می‌کند و در نهایت کارهای بعدی را مشتری انجام می دهد یعنی بعد از تسویه کامل حواله برای کارخانه صادر می شود تا سفارش در خط تولید آماده شود در نهایت برای مشتری بارگیری شده و ارسال می گردد.

در هنگام خرید پودر لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کرد

۱٫ نوع پوست و لباس:
در انتخاب پودر لباسشویی باید به این نکته توجه کنید که پودر لباسشویی مناسب برای پوست و لباس شما باشد. برای پوست حساس و دارای حساسیت باید پودر لباسشویی مناسب انتخاب کنید. همچنین برای لباس های رنگی و سیاه لباسشویی مناسب انتخاب کنید که آن را پوشانده و رنگ آن را حفظ کند.

۲٫ نوع استفاده:
برای خرید پودر لباسشویی باید به نوع استفاده خود از آن توجه کنید. در لباس های روزانه باید پودر لباسشویی ملایم استفاده کنید. برای لباس های ورزشی و پوشیدنی های کار آمد، پودر لباسشویی قوی را انتخاب کنید تا بتواند لکه ها را پاک کند.

۳٫ ترکیب مواد:
برخی از مواد برای افزایش کیفیت پودر لباسشویی استفاده می شوند. موادی مانند پراکسید، کلر، ازت، فسفات و سدیم سولفات می توانند منجر به آسیب روی پوست و محیط زیست شوند. بنابراین بهتر است پودر لباسشویی را برای کاهش ترکیبات شیمیایی به دنبال برچسب های قابل قبول بررسی کنید.

۴٫ حذف لکه‌ها:
برای پوشیدگی هایی که نیاز به حذف لکه ها و رنگ های بلند دارنج باید به پودر لباسشویی سفت توجه کنید. پودر لباسشویی که دارای خصوصیات خاص نظیر شکل‌گیری توده بهتر برای حذف لکه ها و روغن هاست، انتخاب شود.

شماره تلفن کارخانه پودر لباسشویی

چگونگی تماس با شرکت پاکال

شاید این یک سوال اساسی و کلیدی باشد که بسیاری از مشتریان و خریداران از شرکت مواد شوینده انجام می دهند که چگونه باید با شرکت پاکال تماس بگیریم؟ تمامی خریداران و تاجران بین المللی می توانند با اندکی جستجو در اینترنت سایت فروش رسمی شرکت پاکال را جستجو کرده و از طریق شماره تلفن های ثبت شده در سایت تماس حاصل کنند تا بتوانند با کارشناس فروش یا مشاوران فروش آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند تماس گرفته و تمامی درخواست ها و سوالات خود را از این عزیزان انجام دهند. تا بتوانند با پاسخگویی ۲۴ ساعته ای که همکاران ما انجام می دهند تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند تا یک خریدی مطمئن و کامل را انجام دهند.

تیم فروش شرکت پاکال

تیم فروش شرکت پاکال

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *